• Altijd scherp geprijsd
  • Groot assortiment
  • Franco leveringen vanaf 150,-
0

Uw bestellingen

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Garantie

Als consument heeft u recht op tenminste twee jaar garantie op uw productaankopen bij ons, mits voldaan wordt aan de algemene voorwaarden en het product niet uit onze koopjeshoek komt. Deze garantietermijn geldt onverminderd de wettelijke regelingen betreffende garantie en conformiteit. Mocht een product binnen de garantietermijn defect gaan, kunt u altijd rekenen op herstel of vervanging.

Voor zakelijke aankopen geldt echter de fabrieksgarantie. De garantie geldt enkel wanneer het product is aangeschaft via apdv.nl. Voor alle hardware en software in ons assortiment gelden, naast de wettelijke garantietermijn, ook fabrieksgaranties. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel en u vindt ze terug op de website van de fabrikant en op de productpagina bij apdv.nl

Koopjeshoek producten
Producten uit onze Koopjeshoek bestaan uit o.a. ex-demoproducten, producten met een geopende verpakking, geruilde / gerepareerde producten en uitlopende producten. Bij deze producten wordt op de productpagina de staat van zowel het product als van de verpakking beschreven. De consument kan van deze producten verwachten dat deze minder lang mee gaan dan wanneer er gekozen wordt voor een nieuw product. Echter zijn hier de prijzen dan ook op aangepast en worden alle producten uit onze Outlet geleverd met 6 of 12 maanden garantie, onverminderd met de wettelijke regelingen betreffende garantie en conformiteit. Deze termijn wordt per product vermeld op de productpagina.

Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u dit op twee manieren doen.

Kosten voor reparatie
Indien er sprake is van een garantieafhandeling dan zijn er geen kosten verbonden aan de reparatie. Als het defect echter niet binnen de garantiebepalingen valt, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van val- stoot of waterschade, oneigenlijk gebruik of dat het product buiten de door de wet bepaalde garantietermijn valt, dan nemen wij contact met u op en ontvangt u een prijsopgave voor de reparatie. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met de reparatie (tegen het aangegeven bedrag) of dus u afziet van verdere afhandeling. In het laatste geval kunt u uw product terugkrijgen met een eventuele rekening voor onderzoekskosten en/of transportkosten. Het product wordt u in beide gevallen onder rembours aangeboden (u betaald aan de postbode).

 

© APdV Supplies 2024. Ontwikkeld door Custom Website

Deze website gebruikt cookies voor marketing en functionele doeleinden. Lees meer